ПОНЯТТЯ ПОСАДОВОЇ (СЛУЖБОВОЇ) ОСОБИ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
Анотація
Державна служба є важливим інститутом сучасної держави.
Прийняття у грудні 1993 р. Закону України “Про державну службу” дало поштовх створенню нормативного і теоретичного підґрунтя цього важливого інституту демократичної правової держави. Прийняття спеціального закону констатувало сам факт утворення інституту державної служби в Україні, дозволило сформувати систему її проходження, кар'єри державних службовців тощо. Законом сформульовано основні складові елементи державної служби: етика поведінки, структура управління державною службою, права і обов'язки, обмеження, особливості відповідальності державних службовців тощо. Таким чином, прийнятий закон
значною мірою виконав поставлене завдання зі створення й законодавчого забезпечення основних напрямів функціонування інституту державної служби в Україні.
Попри загальне позитивне значення цього Закону, багато питань залишилось поза межами його регулювання. На думку юристів, основною вадою Закону є фактичне ототожнення поняття “державного службовця” та “посадової особи”,що призвело до розмитості основних, визначальних понять Закону
Посилання
2. Про державну службу: Закон України II Відомості Верховної Ради України.-1993.-№ 52.-Ст. 490.
3. Старилов Ю. А. Служебное право: Учебник. - М.: БЕК, 1996.-698 с.
4. Коваль Л. В. Адміністративне право. - К., 1996.
5. Реформа публічної адміністрації в Україні: Проекти концепцій та законів / Упоряд.: І.Коліушко,
В. Тимощук. - К., 2005. - 192 с.
6. Петришин А. В. Статус должностного лица: природа, структура, специализация.-К.: УМК ВО,1990.
7. Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності посадових осіб: Закон України від 11 липня 1995 р. II Голос України.-1995.-11 серп,- № 151.
8. Бахрах Д. Н. Административная ответственность граждан в СССР.- Свердловск: Уральский ун-т,1989.