РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ ТА РИЗИК, ПОВ’ЯЗАНИЙ З ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯМ
Ключові слова:
франчайзинг
Анотація
Франчайзинг є одним із ефективних, а також поширених засобів ринкового механізму. Згідно оцінки Міністерства економіки сьогодні в Україні підписано більше сотні франчайзингових контрактів, третина яких розміщена на ринку нафтопродуктів, ще чверть — у системі fast food. Наймогутніші франчайзери — «McDonald’s», «Кодак», «Фуджі», «Білла», «ЛУКОЙЛ — Україна», «Швидко», «Довгань — Україна» та ін. є не дочірніми підприємствами, або філіями, а діючими під маркою правоволодільця вітчизняними підприємцями.
Посилання
1. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: правовые аспекты регулирования //Газета «Юридическапрактика». — № 28 (238). — 2002. — С. 5.
2. Шмиттгофф К. Экспорт: право и практика международной торговли. — М., 1993. — С. 140.
3. Брагинский М., Витрянський В. Договорное право кн. 3. — М.: Статут, 2002. — С. 969.
4. Ю. Фогельсон. Конструкции «интерес» и риск в Гражданском кодексе. // Хозяйство и право. —№6, —2003, —С. 28.
5. Ю. Фогельсон. Конструкции «интерес» и риск в Гражданском кодексе. // Хозяйство и право. —№6, —2003, —С. 25.
2. Шмиттгофф К. Экспорт: право и практика международной торговли. — М., 1993. — С. 140.
3. Брагинский М., Витрянський В. Договорное право кн. 3. — М.: Статут, 2002. — С. 969.
4. Ю. Фогельсон. Конструкции «интерес» и риск в Гражданском кодексе. // Хозяйство и право. —№6, —2003, —С. 28.
5. Ю. Фогельсон. Конструкции «интерес» и риск в Гражданском кодексе. // Хозяйство и право. —№6, —2003, —С. 25.