ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ РИМСЬКОГО ТА МУСУЛЬМАНСЬКОГО ПРАВА
Ключові слова:
римське право, мусульменське право
Анотація
Актуальність обраної проблеми визначається насамперед особливістю сучасного глобального світового розвитку, що на порядок денний висуває дослідження взаємовпливу правових систем.
Означеної теми в своїх працях торкалися Жданов М. В., Саідов А. X., Сюкіяйнен Л. Р., Чіркін В. Є. Разом з тим, вона є настільки багатоаспектною, що потребує подальших розвідок.Мета даної статті полягає в аналізі основоположних принципів римського та
мусульманського права, виявлення їх спільності та відмінності.
Посилання
1. Петрова Л. В. Фундаментальні проблеми методології права: філософсько-правовий дискурс. — X.:Право, 1998.— С. 138-140.
2. Деннис Ллойд. Идея права / Пер. с англ. — М.: ЮГОНА, 2002. — С. 78, 226-257.
3. Гегель Г. В. Ф. Работы разных лет. В двух томах. Т. 2. — М.: Мысль, 1971. — С. 42.
4. Гегель Г. В. Ф. Философия права / Пер. с нем. — М.: Мысль, 1990. — С. 60.
5. Гегель Г. В. Ф. Работы разных лет. В двух томах. — С. 36.
6. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 83-87.
7. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 83-87.
8. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 117.
9. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 190.
10. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 198.
11. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 206.
12. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 216.
13. Антология мировой правовой мысли. В 5 т. Т. I. Античный мир и Восточные цивилизации. — М.:Мысль, 1997, —С. 734.
14. Антология мировой правовой мысли. В 5 т. Т. I. Античный мир и Восточные цивилизации. — М.:Мысль, 1997, —С. 735.
15. Аннерс Е. История европейского права. —М.: Наука, 1996. — С. 83-84.
16. Антологій мировой правовой мысли. В5т. — Т. I. — С. 683-684.
17. Антологій мировой правовой мысли. В5т. — Т. I. — С. 685-686.
18. Див. Сюкияйнен Л. Р. Шариат и мусульманско-правовая культура. — М.: 1997. — С. 18-114; Жданов Н. В. Исламская концепция миропорядка. — М.: Междунар. отношения, 1991. — С. 6-92; Чиркин В. Е. Мусульманская концепция права // Мусульманское право: Структура и основные институты. /Отв. Ред. Л. Р. Сюкияйнен. —М.: Ин-т государства и права АН СССР, 1984. — С. 3-12.
2. Деннис Ллойд. Идея права / Пер. с англ. — М.: ЮГОНА, 2002. — С. 78, 226-257.
3. Гегель Г. В. Ф. Работы разных лет. В двух томах. Т. 2. — М.: Мысль, 1971. — С. 42.
4. Гегель Г. В. Ф. Философия права / Пер. с нем. — М.: Мысль, 1990. — С. 60.
5. Гегель Г. В. Ф. Работы разных лет. В двух томах. — С. 36.
6. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 83-87.
7. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 83-87.
8. Дигесты Юстиниана /Пер. с лат. — М.: Статут, 2002. — С. 117.
9. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 190.
10. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 198.
11. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 206.
12. Цицерон М. Т. Диалоги.О государстве. О праве. —М.:Статут, 1994. — С. 216.
13. Антология мировой правовой мысли. В 5 т. Т. I. Античный мир и Восточные цивилизации. — М.:Мысль, 1997, —С. 734.
14. Антология мировой правовой мысли. В 5 т. Т. I. Античный мир и Восточные цивилизации. — М.:Мысль, 1997, —С. 735.
15. Аннерс Е. История европейского права. —М.: Наука, 1996. — С. 83-84.
16. Антологій мировой правовой мысли. В5т. — Т. I. — С. 683-684.
17. Антологій мировой правовой мысли. В5т. — Т. I. — С. 685-686.
18. Див. Сюкияйнен Л. Р. Шариат и мусульманско-правовая культура. — М.: 1997. — С. 18-114; Жданов Н. В. Исламская концепция миропорядка. — М.: Междунар. отношения, 1991. — С. 6-92; Чиркин В. Е. Мусульманская концепция права // Мусульманское право: Структура и основные институты. /Отв. Ред. Л. Р. Сюкияйнен. —М.: Ин-т государства и права АН СССР, 1984. — С. 3-12.