ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИЙ ДОГОВІР І ЙОГО СПІВВІДНОШЕННЯ З ПОСЕРЕДНИЦЬКИМИ ДОГОВОРАМИ (ДОРУЧЕННЯ, КОМІСІЇ, АГЕНТУВАННЯ)

  • О. В. Трояновський
Ключові слова: доручення, комісія, агентування

Анотація

Дистриб’юторський договір є однією з найпопулярніших договірних форм,що опосередкують рух товару на міжнародному ринку. Створення вказаної договірної конструкції пов’язане з необхідністю територіального розширення ринку збуту, але не за рахунок відкриття філіалів або представництв і залучення комерційних агентів.

Посилання

1. Руководство Международной торговой палаты по составлению международных дистрибьюторских соглашений / Guide to Drafting International Distributorship Agreements (публикация МТП № 441).
2. Руденко A.B. О дистрибьюторском договоре II Юрист. - 2006. -№8. - С. 30-31.
3. Дашян М.С. Дистрибьюторский договор в международном коммерческом обороте II Право и политика. - 2004. - № 10. - С. 134-142.
4. Типовой дистрибьюторский контракт МТП (публикация МТП № 518).
Опубліковано
2020-09-02