ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
тестова система
Анотація
У загальному випадку роботу викладача можна розбити на два етапи — етап навчання і етап перевірки знань. Етап навчання, при всьому його різно-манітті, вимагає окрім вільного володіння висловлюваним матеріалом, постій-ного застосування творчого підходу, адаптуючи інформаційний потік під конк-ретну групу слухачів або персонально до кожного з них. При цьому доводить-ся враховувати безліч індивідуальних особливостей студентів. На цьому етапі для підвищення ефективності навчання можна керуватися лише деякими за-гальними рекомендаціями, шукати аналогію в типових ситуаціях і прикладах.
Посилання
1. Палій Л. Тестування в навчальному процесі / / Шлях освіти. — 2000. — № 2. — С. 37-39.
2. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. — М.: Интеллект-центр, 2001. — 296 с.
3. Мельникова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. — М.: Проме-тей, 2002. — 186 с.
4. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий. — 2-е изд., испр. и доп. — М.: Адепт, 1998. —217 с.
5. Казаринов А. С., Култышева А. Ю., Мирошниченко А. А. Технология адаптивной валидности тестовых заданий. — 1999. — 62 с.
2. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. — М.: Интеллект-центр, 2001. — 296 с.
3. Мельникова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. — М.: Проме-тей, 2002. — 186 с.
4. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий. — 2-е изд., испр. и доп. — М.: Адепт, 1998. —217 с.
5. Казаринов А. С., Култышева А. Ю., Мирошниченко А. А. Технология адаптивной валидности тестовых заданий. — 1999. — 62 с.