ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Найважливішою проблемою системи сучасної вищої освіти є вдосконален-ня контролю знань тих, хто навчається. Контроль знань полягає у виявленні успіхів у навчанні, у вказівці шляхів вдосконалення, поглиблення знань, умінь з тим, щоб створювалися умови для подальшого залучення студентів до актив-ної творчої діяльності. В даний час більшість викладачів використовує традиційні методи контро-лю знань (опит, летючка, контрольна робота і ін.). Такі методи вимагають сут-тєвих затрат часу, але не завжди дають адекватну оцінку знань, тому що вона залежить від досвіду викладача та принципів, якими він керується при оціню-ванні. Особливого значення набуває розробка і застосування різних засобів і форм контролю знань. Одним з варіантів оптимального рішення у галузі конт-ролю і оцінки знань є використання комп'ютерного тестування
Посилання
2. Палій Л. Тестування в навчальному процесі / / Шлях освіти. — 2000. — № 2. — С. 37-39.
3. Информационные технологии обучения в профессиональном образовании / / Информатика и образование. — 1996. — № 1. — С. 13-19.
4. Нардюжев В. И., Нардюжев И. В. Модели и алгоритмы информационной системы компьютерного тестирования: Монография. — М.: Прометей, 2000. — 412 с.
5. Аванесова В. С. Научные основы тестового контроля знаний. — М.: Исслед. центр, 1994. —135 с.