ОСНОВНІ НАПРЯМКИ КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ОНЮА

  • С. Л. Ємельянов

Анотація

аціональна програма розвитку освіти в Україні визначає як пріоритетні напрямки впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та комп'ютеризацію, що забезпечують подальше удосконалення навчально-ви-ховного процесу, доступність і ефективність освіти, підготовку молодого поко-ління до життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства [1]. Комп'ютеризація навчального процесу (КНП) — дійсно актуальна пробле-ма для навчальних закладів усіх рівнів акредитації та форм власності, яка має багато науково-технічних, матеріально-фінансових, організаційних, соціологіч-них, педагогічних та інших складових.

Посилання

1. Національна програма «Освіта. Україна XXI століття».
2. Яминский А. В. Элитное образование и современные технологии обучения / / Высшее образование сегодня. — 2002. — № 6. — С. 20-22.
3. Щербаков Б. Ю. Информатизация образования: технократический и гуманитарный аспекты/ / Право и образование. — 2001. — № 6. — С. 67-80.
4. www.nla.od.ua.
5. Основные пути внедрения элементов дистанционного обучения в учебном процессе Одесской национальной юридической академии: Науч.-метод. разработка / С. Л. Емельянов, Н. И. Логинова, И. А. Яковлев; Под общ. ред. А. И. Панькова; ОНЮА. — О.: Юрид. л-ра, 2004. — 80 с.
6. Андрусенко С. І., Домніч В.І. Акредитація. Організація та проведення у вищих навчальнихзакладах України. — К.: КУЕТТ, 2003. — 33 с.
7. Матеріали I молодіжної наукової конференції «Використання сучасних інформаційних тех-нологій в підготовці та професійній діяльності правознавців». — О.: Юрид. л-ра, 2005. —155 с.
Опубліковано
2020-08-13