ІСЛАМСЬКА ФІЛОСОФІЯ ПРАВА

  • Бехруз Хашматулла
Ключові слова: ісламське право

Анотація

Дослідження генезису ісламського права, динаміки його розвитку і механіз-му дії повинно ґрунтуватися на глибокому і всебічному дослідженні ісламсь-кої філософії права, оскільки тільки так можна в найбільшій мері перейняти-ся духом і специфікою міркувань і принципів ісламського права. Основою проведення порівняльних досліджень повинно бути розуміння того, що філософське мислення властиве не тільки Заходу (західній цивілізації), але і Сходові (східній цивілізації) і його складовій — ісламській філософії. По-рівняння філософських позицій уявляється корисним в інтелектуальному плані і несе в собі конструктивний початок

Посилання

1. Корнеев М. Я. Зарубежная сравнительная философия XX века: проблемы концептуализации/ / Размышления о философии на перекрестке второго и третьего тысячелетия: Сб. к 75-летиюпроф. М. Я. Корнеева. Сер. Мыслители. — С.Пб., 2002. — Вып. 11. — С. 21.
2. Аль-Мансури И. Мусульманские праздники и обряды. — М., 1998. — С. 9.
3. Шарль Р. Мусульманское право: Пер.с фр. — М., 1959. — С. 5.
4. Чиркин В. Е. Мусульманская концепция права / / Мусульманское право (структура и основные институты). — М., 1984.
5. Алексеев С. А. Теория права. — М., 1995. — С. 280.
6. Сухби Махмасани. Философия права в исламе. — Бейрут, 1952. — На араб. яз.
7. Смирнов А. В. Справедливость (опыт контрастного понимания) / / Средневековая арабскаяфилософия: Проблемы и решения: Сб. ст. — М., 1998. — С. 285, 289.
8. Сюкияйнен Л. Р. Мусульманское право: Вопросы теории и практики. — М., 1986. — С. 32.
9. Смирнов А. В. Становление мусульманской доктринальной мысли и ранняя исламская философия (к вопросу о взаимном влиянии на примере ал-Фикх алакбар Абу Ханифы) / / ВестникРГГУ. — М., 2000. — Вып. 4. Восток: Исследования; Переводы. — С. 83.
10. Филипс Абу Амина Биляль. Эволюция фикха (Исламский закон и Мазхабы) / Пер. с англ.Т. В. Гончаровой. — К., 2001. — С. 20-21.
Опубліковано
2020-08-13