ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА САМОРЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА
Ключові слова:
державне регулювання, саморегулювання
Анотація
днією з найважливіших проблем підприємництва є його державне регу-лювання. Це поняття є спірним у науковій літературі, що стосується як його засобів, способів тощо, так і ступеня державного регулювання та його сполучен-ня із саморегулюванням у сфері підприємництва. Незважаючи на безсумнівно важливу роль державного регулювання підпри-ємництва в сучасних умовах, внаслідок розвитку підприємницьких відносин зростає і значення саморегулювання у цій сфері
Посилання
1. Основи економічної теорії: Підручник / За ред. А. А. Чухна. — К.: Вища шк., 2001. — С. 175.
2. Державне регулювання економіки: Підручник / І. Михасюк, А. Мельник, М. Крупка, З. Залога; За ред. І. Р. Михасюка. — 2-ге вид. — К.: Атіка, Ельга-Н, 2000. — С. 12-13.
3. Мандрица В. М. Российское предпринимательское право. — Ростов на/Д: Феникс,1999. —С. 68.
4. Попондопуло В. Ф. Правовой режим предпринимательства. — С.Пб.: Изд-во Санкт-Петербург. ун-та, 1994. — С. 70, 80.
5. Кибенко Е. Р. Корпоративное право Великобритании: Законодательство. Прецеденты. Комментарии. — К.: Юстиниан, 2003. — С. 57-58.
6. Блэк Дж. Экономика: Толковый словарь: Англо-русский. — М.: ИНФРА-М; Весь Мир, 2000.— С. 658.
7. Сімпсон Р., Синкова О. М. Регулювання послуг загального інтересу в ЄС. — О.: ОНЮА, 2004.— С. 35-36.
8. Крусс В. И. Право на предпринимательскую деятельность — конституционное полномочие личности. — М.: Юристъ, 2003. — С. 358.
9. Тихомиров Ю. А. Публичное право. — М., 1995. — С. 25.
10. Саниахметова Н. А., Черемнова А. И. Законодательство Украины о коммерческой рекламе. —X.: Одиссей, 1999. — С. 159.
11. Черячукин Ю. В. Проблемы правового регулирования рекламной деятельности в России и зарубежных странах: Автореф. дис... д-ра юрид. наук. — Ростов н/Д, 2002. — С. 29.
2. Державне регулювання економіки: Підручник / І. Михасюк, А. Мельник, М. Крупка, З. Залога; За ред. І. Р. Михасюка. — 2-ге вид. — К.: Атіка, Ельга-Н, 2000. — С. 12-13.
3. Мандрица В. М. Российское предпринимательское право. — Ростов на/Д: Феникс,1999. —С. 68.
4. Попондопуло В. Ф. Правовой режим предпринимательства. — С.Пб.: Изд-во Санкт-Петербург. ун-та, 1994. — С. 70, 80.
5. Кибенко Е. Р. Корпоративное право Великобритании: Законодательство. Прецеденты. Комментарии. — К.: Юстиниан, 2003. — С. 57-58.
6. Блэк Дж. Экономика: Толковый словарь: Англо-русский. — М.: ИНФРА-М; Весь Мир, 2000.— С. 658.
7. Сімпсон Р., Синкова О. М. Регулювання послуг загального інтересу в ЄС. — О.: ОНЮА, 2004.— С. 35-36.
8. Крусс В. И. Право на предпринимательскую деятельность — конституционное полномочие личности. — М.: Юристъ, 2003. — С. 358.
9. Тихомиров Ю. А. Публичное право. — М., 1995. — С. 25.
10. Саниахметова Н. А., Черемнова А. И. Законодательство Украины о коммерческой рекламе. —X.: Одиссей, 1999. — С. 159.
11. Черячукин Ю. В. Проблемы правового регулирования рекламной деятельности в России и зарубежных странах: Автореф. дис... д-ра юрид. наук. — Ростов н/Д, 2002. — С. 29.